wtorek, 11 czerwca 2013

Stylówa Fran!

PRACA ŁUCJI.






Styl Franceski jest zawsze inny i ciężko go określić- tak zwariowany, dziwny i zmienny jak ta dziewczyna. Czasem niedopasuje skarpetek do bluzki, a czasem zaskoczy nas ciekawą sukienką. Dlatego ciężko wybrać mi było jakieś stroje w stylu Fran.
Tak więc sami ocencie: czy Francesca ubrałaby się w takie rzeczy jak...

ZE SKLEPU H&M
Nie wiem czemu, ale skojarzyło mi się z Fran...

Taki pasek Francesca dodała by do ubrań

SKLEP CARRY

C&A
Te branzoletki są z C&A, ale oczywiście możesz je kupić wszędzie, albo zrobić sama c;

Francesca ma specyficzny gust, ale nie przejmuje się modą. Zawsze ma jednak jakiś dodatek, czy to opaska, apaszka, szelki czy branzoletka. 


FRANTASTYCZNIE!





1 komentarz:

  1. Przyślji mi link do swojego bloga( nie musi byś na blogspocie), napisz w komentarzu. Ja wybiorę najciekawsze posty z bloga( i opublikuje je w poście razem w linkiem) , wypromuje na ask'u, roześle linki na Facebook'u a także na twetterze. Mam sporo obserwujących, znajomych lubiących Violettę i jestem pewna że codziennie będą odwiedzać wasze blogi.

    OdpowiedzUsuń