niedziela, 5 maja 2013

Violetta Castillo

Violetta to bardzo bystra i energiczna nastolatka. Odzie dziczyła po swojej zmarłej matce talent muzyczny. Po powrocie do Buenos Aires zaczyna rozwijać swoją pasję muzyczną. Bez wiedzy ojca zaczyna uczęszczać do Studio 21. Poznaje tam swoich pierwszych przyjaciół i niespotkaną dotąd miłość. Pierwszego dnia poznaje Tomasa, który ratuję od wpadnięcia  do kałuży. Dziewczyna nie potrafi zapomnieć o chłopaku jednak sytuacje komplikuje León, który mimo swojej pewności potrafi być czułym chłopakiem. Dziewczyna musi pokonać rosnące przeciwności,  ojca który jest nadopiekuńczy i jego narzeczoną oraz wybrać kogo naprawdę kocha. Jednak najważniejszym celem jest dla niej robienie tego co dla niej najważniejsze. Poświęcić się muzyce swojej pasji.




Aktorka : Martina Stoessel
Wiek: 16 lat
Kraj zamieszkania : Argentyna
Twitter: @TiniStoessel

2 komentarze:

  1. Fajny wpis :) Bardzo podoba mi sie styl w jakim ubiera się Violetta!

    PS Mój blog http://swiatviolettydc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej!
    Jestem tutaj w sprawie mojego posta o szukaniu stylówy postaci z serialu i byłoby bardzo fajnie gdybyś mi pomogła. Dziękuję bardzo za propozycje, wyjdzie o wiele lepiej gdy będą to robić 2 osoby! :)
    Powodzenia i pozdrowienia
    Łucja <3

    OdpowiedzUsuń